Aquestes han estat les assignatures que
més m’han guiat en les meves pràctiques. Per una banda m’han donat la base
sobre la qual estructurar els aprenentatges adquirits i m’han ajudat
també a recuperar la informació per entendre els continguts que es tractaven en
el dia a dia i poder aportar idees i propostes provinents d’aquest coneixement
teòric.
MODELS D’ORIENTACIÓ I INTERVENCIÓ
PSICOPEDAGÒGICA
Sole, I (1998) “Orientación
educativa e intervención psicopedagógica “. Barcelona ICE
ANÀLISI DE CASOS
Lago Martínez J.R. (2003).
Un assessorament per a la introducció de l’aprenentatge cooperatiu com a eina
per a la inclusió escolar. Mòdul 8 de la UOC. 1-55.
C. Giné, T. Mauri (coords). Anàlisi
de casos. Barcelona: Editorial UOC
DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ
Barrachina, LL. (2011). Diagnòstic
en Educació. Barcelona: Editorial UOC.
DIFICULTATS D’APRENENTATGE I INTERVENCIÓ
PSICOPEDAGÒGICA
Sánchez,E. (2000). Dificultats
d’aprenentatge i intervenció psicopedagògica. Barcelona: UOC
PSICOLOGIA DE LA INSTRUCCIÓ
Gómez Alemany, I; Mauri
Majós, T; Valls Giménez, E. L’aprenentatge dels continguts escolars(Psicologia
de la Instrucció ). Barcelona:
UOC
Coll Salvador, C. La
construcció del coneixement a l’escola: cap a l’elaboració d’un marc global de
referència per a l’educació escolar (Psicologia de la Instrucció ). Barcelona:
UOC
PRACTICUM
Monereo, C. I Castelló, M.
(2004): Un model per a l’anàlisi de contextos d’assessorament
psicopedagògic en educació formal. A. Badia, T. Mauri i C. Monereo (coords)
La pràctica psicopedagògica en educació no formal. Barcelona: Editorial UOC
(73-99)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada