Mafalda

Mafalda

dimarts, 3 de juny del 2014

Bibliografia

Aquestes han estat les assignatures que més m’han guiat en les meves pràctiques. Per una banda m’han donat la base sobre la qual estructurar els aprenentatges adquirits i m’han ajudat també a recuperar la informació per entendre els continguts que es tractaven en el dia a dia i poder aportar idees i propostes provinents d’aquest coneixement teòric.

MODELS D’ORIENTACIÓ I INTERVENCIÓ PSICOPEDAGÒGICA
Sole, I (1998) “Orientación educativa e intervención psicopedagógica “. Barcelona ICE
ANÀLISI DE CASOS
Lago Martínez J.R. (2003). Un assessorament per a la introducció de l’aprenentatge cooperatiu com a eina per a la inclusió escolar. Mòdul 8 de la UOC. 1-55.
C. Giné, T. Mauri (coords). Anàlisi de casos. Barcelona: Editorial UOC
DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ
Barrachina, LL. (2011). Diagnòstic en Educació. Barcelona: Editorial UOC.

DIFICULTATS D’APRENENTATGE I INTERVENCIÓ PSICOPEDAGÒGICA
Sánchez,E. (2000). Dificultats d’aprenentatge i intervenció psicopedagògica. Barcelona: UOC
PSICOLOGIA DE LA INSTRUCCIÓ
Gómez Alemany, I; Mauri Majós, T; Valls Giménez, E. L’aprenentatge dels continguts escolars(Psicologia de la Instrucció). Barcelona: UOC
Coll Salvador, C. La construcció del coneixement a l’escola: cap a l’elaboració d’un marc global de referència per a l’educació escolar (Psicologia de la Instrucció). Barcelona: UOC
PRACTICUM
Monereo, C. I Castelló, M. (2004): Un model per a l’anàlisi de contextos d’assessorament psicopedagògic en educació formal. A. Badia, T. Mauri i C. Monereo (coords) La pràctica psicopedagògica en educació no formal. Barcelona: Editorial UOC (73-99)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada