
El Pràcticum I suposa
l'apropament inicial al terreny de la realitat de la praxis psicopedagògica. En
el meu cas vaig començar a buscar centres que poguessin cobrir les meves
necessitats personals (a fi de poder compaginar aquestes assignatures amb
l’horari de la meva feina i la meva filla, tot plegat una epopeia), les
meves expectatives educatives (que m’oferissim una àmplia gama de
possibilitats), i que acceptessin la meva sol·licitud per portar-hi a terme les
pràctiques. Tenia clar que no volia fer les pràctiques en un centre de
secundària, ja que treballo amb adolescents i volia conèixer altres realitats.
Des de la Fundació Sant Tomàs em van brindrar la
possibilitat de fer-les dins de l’escola d’educació especial l’Estel de Vic.
Espero i desitjo que en aquest punt de la
meva formació pugi treure el màxim de profit i pugi aplicar i ampliar tots els
meus coneixements adquirits fins ara. Tot això em fa preveure
bones perspectives de futur: completar la meva formació com a psicopedagoga,
millorar la meva formació i actuació professional mitjançant l'experiència del
pràcticum tot observant i reflexionant sobre el que estic visquent i treballant
en el centre de pràctiques.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada